مامان نی نی نازمامان نی نی ناز، تا این لحظه: 28 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره
بابایی نی نی نازبابایی نی نی ناز، تا این لحظه: 36 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

نی نی ناز تودلی مامان

اولین سونوی بارداری...

1394/4/10 14:08
308 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی نازم... الان نمیدونم دختملی  یا پسمل  فقط از خدا میخوام هرچی که هستی سالم و سلامت باشی... راستش بابایی حدس زده تو پسملی ولی من حدسم میگه تو یه دخمل نازی... ولی به هرحال برای هردومون جنسیتت هیچ فرقی نمیکنه...

امروز میخوام درباره اولین سونوی بارداری و اولین تصویری که من از نی نی نازم دیدم تعریف کنم... تقریبا 7 هفته و 6 روزم بود که با بابایی رفتیم یه سونوگرافی خوب که همه تو نوبت یه سال دیگه هستن و ما با یکمی پارتی رفتیم تو... اون لحظه ای که آقا دکتر داشت سونو انجام میداد من فقط زیر لب دعا میکردم و خدارو صدا میزدم که یه دفعه آقای دکتر گفت بلند شو تموم شد... با تعجب گفتم تموم شد؟؟ چی شد؟؟ بچم سالمه؟؟ گفت آره سالمه سالم... قلبش تشکیل شد ضربان قلبش هم میزنه... پریسا دنیای شکلک ها http://www.sheklakveblag.blogfa.com/ازش خواستم اگه امکان داره صدای ضربان قلبتو بذاره تا بشنومم ولی آقای دکتر متقاعدم  کرد که برای شنیدن صدای قلب باید به جنین فشار بیارم اگه راضی هستی برات بذارم منم گفتم عیبی نداره همین که آقای دکتر به این خوبی میگن که بچه من سالمه برام کافیه... فقط همینو میتونم بگم خدارو شکر که سالم بودی... 07400000 انشا... همه نی نی های نازی که تازه تو وجود مامانیشون شکل گرفتن سالم و سلامت باشن

پسندها (12)

نظرات (17)

فاطمه
10 تیر 94 17:30
سلام میشه به من سر بزنید و نظر بدید و جبران کنید
مامان فاطمه
10 تیر 94 17:54
انشالله
مامان نیکو
10 تیر 94 18:46
عزیزم ایشالا به سلامتی دوران شیرین بارداری رو سپری می کنی و خیلی زود مشخص میشه نی نی دختره یا پسر
یک مامان
12 تیر 94 11:28
سلام.گروهی داریم به اسم تجربیات مامانا که از مامانایی تشکیل شده که بچه کوچیک دارن و به هم کمک میکنن و با هم تبادل نظر دارن.دوست داشتید تشریف بیارین https://telegram.me/joinchat/0687f60f01e406ce0d804686a9eb7723
ĸoѕαr
13 تیر 94 16:14
سلام خاله جان. خوشحال ميشم به منم سربزنید.
محجوب بانو
14 تیر 94 23:06
خیلی ممنون که پیشمون اومدید و برامون نظر گذاشتید باز هم منتظر حضور سبزتون هستیم
مامان مهناز
15 تیر 94 9:20
آخی عزیزم به سلامتی امیدوارم این دوران رو به خوشی سپری کنی
مامان دنیا
16 تیر 94 2:08
عزیزم ایشالا نی نی تون به سلامت به دنیا میاد و زندگیتون از اینی که هست قشنگ تر میشه دوست گلم ادتون کردم دوست داشتین شما هم اد کنید
ساناز
23 تیر 94 18:33
مبارکت باشه مامان مهربون...حس کردن وجود کوچولو تو وجودت... خدا برات حفظت کنه... منم یه دخترکوچولو تو دلم دارم... امیدوارم نی نی ناز صنیح و سالم بیاد تو آغوشت
آبجی فاطمه
24 تیر 94 23:51
اخی پس شما هنوز اولای راهین انشالله دخمل یا پسر سالم باشه برا منم نظر بذارین لفطن .........
مامان مریم
28 تیر 94 11:56
سلام عزیزم خوبین؟ بارداریتونو بهتون تبریک میگم انشاءالله به سلامتی نی نی نازتون به دنیا بیاد
ستاره
29 تیر 94 12:02
سلام عزیزم .. مبارکههههه انشاالله که شما هم نی نی نازتون رو به سلامتی و دل خوش به دنیا بیارید و بغل بگیرید .. من هنوز نرفتم سونوی ضربان هفته 6 رفتم که گفت قلب تشکیل شده اما برای ضربان خیلی زوده واسه همین گفت دو هفته دیگه بیا که من به خاطر اینکه من و استرس نگیره که یه وقت بازم نگه زوده موندم یه هفته دیر تر برم که فردا میشه .. انشاالله همه منتظرا این روزای خوش رو تجربه کنن
مامان شهناز
30 تیر 94 2:56
سلام عزیزم. ان شاء الله که بسلامتی این دوران رو پشت سر میگذاری و نی نیتو سالم و سرحال بغل میگیری.... اون روز دور نیست...
عاطفه و بهزاد
1 مرداد 94 15:37
سلامممممممممممممممممممممم منم تازه مامان شدم خیلی بهت تبریک میگم ایشالله سونوی ان تی و تعیین جنسیت هرچند جنس نی نی منو نگفت تو ان تی ولی ایشالله واسه شما بگه
مامان شهناز
3 مرداد 94 19:55
سلام مامانی. با اجازه لینکت میکنم تا کوچولوی من دوستای همسن خودشو داشته باشه. به امید خدا دوستای خوبی برای هم بشیم. شما هم خواستین لینکم کنید. قربونت
آجی
9 مرداد 94 19:23
سلام عزیز دلم
طیبه
25 مرداد 94 9:08
سلام مامان مهربون. ایشالا به سلامتی این روزا رو پشت سر بذاری