مامان نی نی نازمامان نی نی ناز، تا این لحظه: 28 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره
بابایی نی نی نازبابایی نی نی ناز، تا این لحظه: 36 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

نی نی ناز تودلی مامان

حال و هوای این روزهای گل پسرمون...

1394/8/3 13:25
326 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان چند وقتی بود که تو وبلاگت مطلب جدید نذاشتم امروز 94/8/3 گفتم بیام از حال و هوات بنویسم... عزیزدل ما دیگه خیلی خیلی شیطون شدی و لگد زدنات دیگه کاملا از روی شکم مامانی مشخصه.. نمیدونم پس کی میخوابی چون هروقت دستمو گذاشتم روی شکمم مدام به دستم لگد میزنی... راستش بعضی وقتها انقدر محکم به شکمم ضربه میزنی که یه دفعه ازجا میپرم و یه درد کوچولو هم میگیره ولی خدایش این ضربه هات خیلی برام شیرینه.... بابایی که دیگه کارش شده دستشو میذاره رو شکمم و مدام باهات حرف میزنه و شما هم با ضربه هات جوابشو میدیشـ ـكلـك هاے پـ ـادشـاه وَ مـَ ـلکـ ـه

امروز دقیقا 25 هفته و 4 روزته که فردا 6 ماه شما تموم میشه و وارد ماه 7 میشی...

این روزها هم که همه جا عزاداری امام حسینه من و شما هم کم و بیش تو بعضی از مراسمات شرکت کردیم انشالله سال دیگه لباس علی اصغر تنت میکنم و تو شیرخوارگان حسینی شرکت میکنیم

حالا یکم بگم از حال مامانت که واقعا گمبلو شده و به قول مامان جونت مثل بادکنک شدم که هرلحظه داره میترکه!!!

این روزها که برای عزاداری از خونه میرفتم بیرون همه فکر میکردن من ماه آخر بارداریم هست از بس چاق شدم و پف کردم!

وزنم 12 کیلو زیاد شده که خانم دکتر خیلی دعوام کرد ولی نمیدونم چرا انقدر زود زود وزنم بالا میره به غیر از آهن هیچ قرص دیگه ای هم نمیخورم ولی یه کوچولو غذام نصبت به قبل بیشتر شد...

به هرحال خداروشکر پسرعزیزمون سالمه و همین برای ما کافیه...الان هم که دارم برات مینویسم شما داری تو شکم مامان ژیمناستیک کار میکنی و مامان هم یکسره قربون صدقت میره

پسندها (7)

نظرات (3)

مامان
4 آبان 94 9:53
ماشالله خدا حفظش کنه و سالم بیاد توبغل مامانش
رعنا
21 آبان 94 17:46
عزيزم انشالله سالم بياد بغلتون😍
مامانی
21 آبان 94 22:35
الهی عزیزم . ایشالله زایمان راحت وخوبی داشته باشی.خوشحال میشم به وبلاگ منم سر بزنی.