مامان نی نی نازمامان نی نی ناز، تا این لحظه: 28 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره
بابایی نی نی نازبابایی نی نی ناز، تا این لحظه: 36 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

نی نی ناز تودلی مامان

سونوی NT و تعیین جنسیت

1394/6/4 11:57
415 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزدل مامان...اول بگم که ببخشید دیر وبلاگتو به روز کردم آخه یه ماهی میشه خونه مامان جون استراحت مطلقم

حالا برات مینویسم از اون روز فراموش نشدنی که آقای دکتر به من و بابایی جنسیتت و گفت...

94/5/7 نوبت سونوی NT داشتم دقیقا 13 هفته بودم... فکر نمیکردم آقای دکتر جنسیتت رو هم بهمون بگه که خودش قبل از اینکه من بپرسم بهمون گفت

دل بابایی درست میگفت شما یه پسر ناز هستی که خودتو تو دل مامان جا کردی... آقا دکتر بعد سونو اول به منو بابایی گفت نی نیتون سالم سالمه بعد گفت مبارکه یه پسر کوچولو دارین

بعدش رفتیم آزمایش دادیم که خداروشکر آزمایش هم سلامت شمارو تضمین کرد...

فقط چون طول دهانه رحمم کوتاه بود یه عمل کوچولو "سرکلاژ" کردم که هنوز درحال استراحتم

من و بابایی هردو خیلی خوشحالیم  اول به خاطر اینکه شما کاملا سالمی دوم اینکه خدا بهمون یه پسر داده که همه ی ثمره ی زندگیمون شده...ziba

وقتی از مطب دکتر اومدیم بیرون اول بابایی به عزیزجون زنگ زد و گفت که خدا بهمون یه پسر داد و بعدش به مامان جون خبر دادیم که همه خیلی خیلی خوشحال شدن....    

بماند اون همه پیامک هایی که من تا شب داشتم که همه درباره شما بود

حرف آخرهم اینکه خداروشکرکه پسر من سالمه.... انشا... هرکی نی نی کوچولو تو دلش داره سالم و سلامت باشه

پسندها (13)

نظرات (9)

مامان راحیل و بابا مهدی
4 شهریور 94 12:07
عزیزم مبااااااااارکه بسلامتی ان شاالله صحیح و سالم به دنیا بیاد
★ مامان آرنیکآ ★
4 شهریور 94 20:30
براتون زایمان شیرین و آسانی رو آرزو می کنم عزیزم انشاا.. به سلامتی پسر خوشگلتو پغل بگیری خوشحالم کردی به وب دخترم سر زدی
آجی
5 شهریور 94 0:14
خدا حفظش کنه مامان جووون و ناز و خوشگل .... پسمل خوشگل ما ... عزیزم خیلی مراقب خودت باش عزیزمی مامان نی نی ناز
مامان فرهام
5 شهریور 94 14:36
مباركه عزيزم ايشالا سالم باشه و خيلي زووود بغلش كني!!به منم سر بزن خوشحال ميشم
مامان فاطمه
5 شهریور 94 16:24
مبارک باشه عزیزم. ایشالله به سلامتی و خوشی بدنیا بیاد
عاطفه و بهزاد
7 شهریور 94 7:42
تبريك ايشالله گل پسري سالم وشاد دنيا بياد
مامان مریم
9 شهریور 94 14:13
عزیزم مبارک باشه انشالله به سلامتیییییییی
مامان الهام
12 شهریور 94 8:39
مبارک باشه روزهای قشنگیه حسابی حالشو ببر
مامان
12 شهریور 94 18:09
مبارکه عزیزم گل پسرت بسلامتی بدنیا بیاد